středa 28. prosince 2016

Objekt nasranosti

Rádoby překupnice M•A•C nabízej konturky na rty přes instagram za 190,-Kč. Přitom originál stojí 470kč. Okamžitě mi to nedalo, zareagovala jsem že je to fake a ta slečna mi poslala snad 8 řádků urážek že jsem slepice že automaticky co je levné, musí být fake, následně si mě zablokovala. Takže co mi to vypovídá? Že slečna prodává fake?!! Nezlobte se na mne, ale hned někoho urážet pro slovo fake? Toto je fakt hnus. Stop fake kosmetice!! Sama mám doma 3 kousky fake MAC, na zkoušku. Kvalita? Děs. Parfemace a krytí? HOROR. A ještě ji přeprodávat na Insta mladým slečnám, ovlivněným dnešníma Ytuberama že kdo nemá MAC, jako by nežil!?
HNUS!!!

2x Fake
chtěla jsem vám ještě nafotit barvy ale ty rtěnky tak smrdí, že jsem to radši neotevírala.
Všimněte si těch ošoupaných nápisů :D (jasný fake u MAC)

první dvě vpravo jsou originál :)
tady můžete porovnat patrný rozdíl na pohled.+ váha, vůně i materiál ze kterého je rtěnka vyrobená.

ano tady mám originál tužku od MAC

Takže, milá slečno z Instagramu @miluxure
https://www.instagram.com/p/BMQlOaMD-pk/
(odkaz a úsudek si udělejte sami zda fake či originál za takhle směsný peníz)
nenadávej, neblokuj a uváděj radši pravdu.  A pokud se jedná o originály, tak mi je stejně divný prodávat je za takhle směsný peníz.
jo, lynčujte mne klíďo za to... 
Já se ozvat musela ;)
jinak o fake výrobcích zase jindy.